SERVICEAFTALE
 
 
    GSR TILBYDER TYPISK TO TYPER SERVICEAFTALER: EN A-AFTALE OG EN B-AFTALE SOM DU KAN VÆLGE IMELLEM ALT EFTER DINE BEHOV OG ØNSKER.  
       
    JÆVNLIGE EFTERSYN OG MULIGHED FOR HURTIG HJÆLP!  
    Din installation får med jævne mellem et gennemgribende serviceeftersyn, hvor tit afhænger af hvilken type installation, der er tale om.  
    En aftale med frie udkald sikrer dig, at du bliver kontaktet indenfor normalt 2 timer, hvis du får problemer med installationen  
    SERVICEAFTALEN GÆLDER FOR KEDLER OP TIL 60 KW. DU FÅR:  
   

 • Kontrol af gasinstallationen
 • Kontrol af friskluftstilførsel og aftræk
 • Kontrol af kedeltermostat
 • Kontrol af apparatets sikkerhedsfunktioner
 • Kontrol, rensning og justering af brænderen
 • Eventuelle reparationer
 • Energitest og helhedsvurdering af anlægget

 
       
    EN AFTALE MED FRIE UDKALD OMFATTER OGSÅ:  
   

 • Assistance til fejlfinding
 • Assistance til igangsætning
 • Udbedring af fejl
 • Midlertidige foranstaltninger ved omfattende driftsstop
 • Vandsiden - kontrol af
   °  Cirkulationspumpe på anlægssiden
   °  Trykekspansion op til 18 l
   °  Trevejsventil
   °  Sikkerhedsventil til anlæg
   °  Varme- og varmtvandsveksler

 
       
    Vandsiden er dog kun dækket, såfremt der er monteret reparationshaner, og der er aftapningsmulighed.

Aftaler med frie udkald sikrer, at du bliver kontaktet indenfor 2 timer, hvis du ringer indenfor følgende tidsrum:
 
       
   
I fyringssæsonen: 1. oktober til 30. april:
 
I fyringssæsonen: 1. oktober til 30. april:
  07.30 til 21.00 alle dage
   
Udenfor sæsonen: 1. maj til 30. september:
  Indenfor normal arbejdstid
  (ikke 1. maj og Grundlovsdag)
 
       
    Sådan er aftalen bygget op!  
    En serviceaftale kan være med eller uden frie udkald. Den kan være med 1-, 2- eller 3-årige serviceintervaller.  
    Serviceaftaler uden frie udkald kaldes A-aftaler. Serviceaftaler med frie udkald kaldes B-aftaler. Tallet der står efter enten A eller B fortæller, om hovedeftersyn foretages efter 1, 2 eller 3 år.  
    Hvor ofte, der skal foretages hovedeftersyn, afhænger af forbrugsmønster, installationsforhold og hvilken type kedel, der er installeret. Kontakt din GSR installatør for at høre, hvad der passer bedst til din installation.  
       
    Prisen afhænger af serviceintervallet på din naturgasinstallation. Serviceaftalen betales én gang årligt.  
       

 

 

 

Gas Service Registreringen • Sekretariat • Gregersensvej 2 • 2630 Taastrup • Tlf 7220 2505